בכל תהליך מכירה כמעט בלתי נמנע לפגוש התנגדויות מצד הלקוח. אך התנגדות אינה תמיד דלת סגורה – לעיתים היא דווקא פתח לשיחה עמוקה יותר שמאפשרת לסגור עסקה טובה יותר.
שירות טכני הוא הרבה יותר מתיקון בעיות – הוא נקודת מגע קריטית עם הלקוח.
בזמן מתן השירות ניתן לזהות צרכים נוספים ולבנות אמון.
השילוב הזה מאפשר לייצר Upsell ולחזק את נאמנות הלקוח.
בעולם העסקי המודרני, לקוחות מצפים לקבל לא רק מוצר, אלא גם ביטחון מלא בתפקודו לאורך זמן. כאן נכנסת לתמונה הסינרגיה בין אנשי המכירות למהנדסי השירות – שיתוף פעולה שמוכיח את עצמו כערך מוסף משמעותי ללקוח.
לקוחות מעדיפים לעבוד עם אנשי מכירות שמבינים באמת את המוצר.
רקע טכני מעניק ללקוח ביטחון שהפתרון מתאים לצרכיו בפועל.
השילוב הזה יוצר אמון, מקצר את תהליך המכירה ומחזק נאמנות.